انتظاری خیالی
 
درباره وبلاگ


من مرضیه متولد27/12/1369 هستم. اگرازپایان گرفتن غم هایت ناامیدشده ای به خاطربیاورزیباترین صبحی که تابه حال تجربه کرده ای مدیون صبرت دربرابرسیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

كدهای جاوا وبلاگ






دریافت كد ساعت

كد تعیین وضعیت یاهو

کد اشکال موس
تبلیغات در گوگل
ایندکس ایران
دوست داشتن...
عشق کلیدشهرقلب است به شرط آنکه قفل دلت هرزنباشدکه باهرکلیدی بازشود.




 

توآشناترین برای من بودی وتنها باده عشقم که ازجام نگاهت سیراب می شوم.
دریغ که دریک غروب بی انتها بارسفربستی ورفتی.
خاطراتمان رادرکوله بارت گذاشتی وعزم سفرکردی.
هرچه نگاهت کردم،هرچه صدایت کردم،هرچه فریاد کشیدم،هرچه برسروسینه کوفتم ونامت رابا هزار آرزوبرزبان آوردم،خاموش نگاهم کردی ورفتی.
آن روز غنچه های بغض درگلویم شکفت وآسمان ابری چشمانم بارانی شد.آن روزپرزدی ورفتی وپیش ازآنکه توراببویم درمیان نگاه مبهوتم پرپرشدی،وغمی به وسعت دریا دروجودم طوفانی شد.شاید یک روز وقتی که من تنها دردشت غروب،آفتاب راتماشا می کنم،ازپشت تپه ها بایک سبد پرازیاس ونرگس پیداشدی.بیایی وبه سبز ه های دشت ،شوق شکفتن دهی.
من هرشب دعامی کنم که تو هرچه زودتر ازمهمانی فرشتگان خدابازگردی.
ای کاش بیایی،نه برای پرندگان رهاشده ازقفس غربت،
                                                              بلکه برای دل تنها وعریان من!!!
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت23:49---19 اسفند 1390
poriye delam az labriziye delet khalii shod azizam. che masomane neveshti. mamnon babate in hame noboghhhhhhh

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







2 اسفند 1388برچسب:, :: 9:18 ::  نويسنده : مرضیه